Nilla söva övar!

Idag eller nu.. Ska vi sova.. ;D
Och hon vill se Twilight.. Men jag vill se Vampire Sucks. ;3
Och jag känner mig närvös för att jag (och pappa) ska ju flyga till Lanka Imorn C:
Det blir Ql, Och det här är min sista natt D:
-
-
-
Idag var jag med Pernilla och hon typ messade mig vid 8  tiden och kom och plingde/knackade på. Och sen väckade jag pappa. Och han mutade oss , ifall vi strykde hans (8) skjortor, så fick vi glass :) Och Pernilla teyp : ''JAAAAh''.
Och jag teyp :'' NEEEEh''.
...
Och senare gick jag till stranden och där väntade Manda & A-L . Och vi doppade oss. Och jag och A-L kastade lera på varanda ;)<3
Och just nu ska vi hämta  ngn fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0