Kiev/Ukraina.. Väntar på vårt flyg...

Just nu väntar vi på flyget som ska åka till Dubai. Det är astråkigt här. Det finns ganska många människor här.. Och ett cafe/Resturan. Och det är typ en lång kö.. Men ändå, Pappa köpte 2 TOBLERONE, och en sprite. Det är typ min lunch. Det finns inget vegetariskt.
När vi har landat på dubai, ska vi åka vidare till Quatar, och sen till Sri-Lanka.
Jag har tappat bort en 500-  hundring.. *Smart*.. Jag har typ dåligt samvetet.. För för dom pengarna skulle jag köpa Presenter.. Men har inte pengar.. Nått säger mig att mamma kommer att ge mig~.
När jag kommer hem (till Sri-Lanka) ska jag sova.
Lite bilder..
yey (Y'
UWAAAAAAH!
Flygplanens vinge.
Jag har ingen aning vrf jag tog denna bild..
SAYIOOOOOOOOOOONNNNNNAAARRRRRAAAAAAAAHHHHHHHH!!!!! ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0